De social media masterclasses zijn een initiatief van Erik Jan Koedijk en Annemieke van Herk.
Erik Jan is buiten trainer en consultant ook auteur van het boek Reset! en keynotespreker tijdens webinars en seminars over onderwerpen cyberveiligheid, communicatie & samenwerken.
Annemieke is een digital marketeer die organisaties helpt om hun bedrijfsdoelstellingen om te zetten naar slimme marketingstrategie die werkt. Zij doet dit door zich met álle aspecten van online campagnes te bemoeien.
Annemieke en Erik Jan zijn beiden sinds het begin van de jaren 90 online en komen in hun trajecten snel tot de kern door het stellen van de juiste vragen.
Samen hebben zij meer dan 50 jaar online ervaring, hebben ze honderden mensen getraind op het gebied van online marketing en tientallen bedrijven geholpen met hun sociale media strategie en executie. Ook werken ze regelmatig samen aan complexe online projecten voor zowel kleine als grote organisaties.
De twee masterclasses van dag 1 (Fundament van Social Media en Contentstrategie) vormen samen een basis voor het kiezen, inrichten en van content voorzien van de beste social media kanalen voor jouw bedrijf.
Wil je social media inzetten als advertentiekanaal? De twee masterclasses van dag 2 helpen je om dat op een winstgevende manier te doen. Bij de masterclass ‘Online Adverteren’ maak je onder andere kennis met advertentieplatformen van Facebook/Instagram, LinkedIn en Google en de unieke eigenschappen van elk platform. Bij de masterclass ‘Meten, Rapporteren en Optimaliseren’ leer je hoe je web en social media analytics inricht, hoe je vervolgens je resultaten analyseert en daar op een zinvolle manier over rapporteert, en welke acties je vervolgens onderneemt om je resultaten continu te verbeteren.
Is het je doel met een solide en compleet social media plan naar huis te gaan? Volg dan alle vier de masterclasses en profiteer van een grote korting en bonuscontent om een echte social media marketeer te worden!
Kies je ervoor om te blijven overnachten dan geven we je een gratis bonus: een hot seat sessie in de avond met Annemieke en Erik Jan.
Jouw veiligheid en die van de overige deelnemers staat voorop. Op onze locatie hebben we niet alleen een grote ruimte (16 x 18 meter voor maximaal 21 personen) ter beschikking waar we voldoende onderlinge afstand kunnen bewaren, het 4-sterrenhotel is ook voorzien van een goed geventileerd modern systeem dat de lucht ververst.
Ben je verkouden, heb je koorts of vertoon je andere Covid-19 verschijnselen, dan kun je helaas niet meedoen. Je kunt dan kiezen voor deelname op een latere datum, óf voor deelname aan de online masterclasses, waarbij je het prijsverschil terug ontvangt. Kom je toch en merken we dat je niet gezond bent, dan ontzeggen we je alsnog toegang tot de masterclasses en heb je geen recht op restitutie van je deelnamesom.
Dat kan altijd! En je kunt kiezen voor een aantal logische en voordelig geprijsde combinaties van masterclasses:
De twee masterclasses van dag 1 (Fundament van Social Media en Content Strategie) vormen samen een basis voor het kiezen, inrichten en van content voorzien van de beste social media kanalen voor jouw bedrijf. Ook al ben je bekend met Social Media, de masterclass Fundament van Social Media is een aanrader.
Wil je social media inzetten als advertentiekanaal? Dan helpen de twee masterclasses van dag 2 om dat op een winstgevende manier te doen.
Is het je doel om na twee dagen met een solide en compleet social media plan naar huis te gaan? Volg dan alle vier de masterclasses en profiteer van de bonuscontent om een echte social media marketeer te worden!
Kies de masterclass(es) waaraan je wilt deelnemen en voeg ze toe aan je winkelmand. Deze reken je af met IDEAL of met een creditcard. Direct na je betaling ontvang je van ons een factuur met daarop de BTW vermeld. Alle bedragen op de website zijn exclusief BTW.
Let op: de vroegboekkorting is geldig tot en met 15 december 2020. Daarmee volg je bijvoorbeeld alle masterclasses met een overnachting, lunches, diner en ontbijt voor het absoluut aantrekkelijke bedrag van slechts €995 per persoon ipv €1295. Voeg deze HIER direct aan je winkelmand toe!
Stel dat je voor meerdere mensen wilt boeken, dan kan dat. Voeg meerdere masterclasses of dagen toe en we vragen je achteraf om de namen van de deelnemers.
In deze masterclass kijken we naar de opkomst en toekomst van sociale media, en leer je wat sociale media voor een organisatie kunnen betekenen, zowel intern als extern.
Je leert werken met een model waarmee je het gebruik van sociale media inpast in je overige marketing- en communicatieactiviteiten en je maakt een start met het omschrijven van je doelgroep aan de hand van persona’s.
Deze onderwerpen komen in ieder geval aan bod:
Deze onderwerpen komen in ieder geval aan bod:
In deze masterclass gaat het over het ontwerpen en uitvoeren van een zinvolle contentstrategie. Na masterclass 1 weet je wat je wilt bereiken en wie je daarvoor moet aanspreken, maar wat ga je ze laten zien? Waar haal je contentideeën vandaan, wat produceer je zelf, wat besteed je uit en aan wie?
In deze masterclass leer je welke soort content wanneer werkt, en hoe je de productie van content organiseert.
In deze masterclass gaat het over het ontwerpen en uitvoeren van een zinvolle contentstrategie. Na masterclass 1 weet je wat je wilt bereiken en wie je daarvoor moet aanspreken, maar wat ga je ze laten zien? Waar haal je contentideeën vandaan, wat produceer je zelf, wat besteed je uit en aan wie?
In deze masterclass leer je welke soort content wanneer werkt, en hoe je de productie van content organiseert.
Deze onderwerpen komen in ieder geval aan bod:
In een ideale wereld ben je zo uniek en is jouw content zo goed, dat je daarmee ‘vanzelf’ een groot publiek opbouwt. In werkelijkheid zul je vaak moeten betalen om je doelgroep te bereiken. Verschillende advertentieplatformen bereiken via verschillende targeting methoden verschillende mensen.
In deze masterclass maak je onder andere kennis met advertentieplatformen van Facebook/Instagram, LinkedIn en Google en de unieke eigenschappen van elk platform. Zo leer je welke platformen je het beste kunt inzetten om jouw specifieke doelstellingen te behalen, wat de slimste manieren zijn om je targeting in te stellen en welk soort advertenties het beste werken.
Deze onderwerpen komen in ieder geval aan bod:
Hoewel deze masterclass als laatste in de reeks wordt gegeven, leer je hier wat ten grondslag ligt aan iedere succesvolle sociale media en online marketing strategie: meten. Zonder bij te houden welke acties, uitingen of kanalen succesvol zijn en welke niet, is het alsof je blind achter het stuur zit.
In deze masterclass leer je hoe je web en social media analytics inricht, hoe je vervolgens je resultaten analyseert en daar op een zinvolle manier over rapporteert, en welke acties je vervolgens onderneemt om je resultaten continu te verbeteren. Je gaat naar huis met een compleet meetplan voor je eigen website.
Deze onderwerpen komen in ieder geval aan bod: