Geen tijd of zin om te reizen, of vind je het niet prettig om met een groep mensen samen te komen? Volg dan onze online masterclasses. Dezelfde serie van vier masterclasses die je ook live kunt volgen, maar dan bij jou op de bank of in je thuiskantoor.
Door de unieke formule van thuisopdrachten in combinatie met interactieve sessies, leer je net zoveel als in de live masterclasses. Voorafgaand aan iedere masterclass ontvang je materiaal om zelf door te nemen en een huiswerkopdracht. De interactieve online sessies gebruiken we om de huiswerkopdrachten en alle vragen over het zelfstudiemateriaal te bespreken.
Daarnaast presenteren Erik Jan en Annemieke extra verdiepend materiaal.
Tijdens de online sessies heb je net als in een klaslokaal de mogelijkheid om vragen te stellen en met je medestudenten in discussie te gaan.
De social media masterclasses zijn een initiatief van Erik Jan Koedijk en Annemieke van Herk.
Erik Jan is buiten trainer en consultant ook auteur van het boek Reset! en keynotespreker tijdens webinars en seminars over onderwerpen cyberveiligheid, communicatie & samenwerken.
Annemieke is een digital marketeer die organisaties helpt om hun bedrijfsdoelstellingen om te zetten naar slimme marketingstrategie die werkt. Zij doet dit door zich met álle aspecten van online campagnes te bemoeien.
Annemieke en Erik Jan zijn beiden sinds het begin van de jaren 90 online en komen in hun trajecten snel tot de kern door het stellen van de juiste vragen.
Samen hebben zij meer dan 50 jaar online ervaring, hebben ze honderden mensen getraind op het gebied van online marketing en tientallen bedrijven geholpen met hun sociale media strategie en executie. Ook werken ze regelmatig samen aan complexe online projecten voor zowel kleine als grote organisaties.
De eerste twee masterclasses (Fundament van Social Media en Contentstrategie) vormen samen een basis voor het kiezen, inrichten en van content voorzien van de beste social media kanalen voor jouw bedrijf.
Wil je social media inzetten als advertentiekanaal? Masterclass 3 en 4 helpen je om dat op een winstgevende manier te doen. Bij de masterclass ‘Online Adverteren’ maak je onder andere kennis met advertentieplatformen van Facebook/Instagram, LinkedIn en Google en de unieke eigenschappen van elk platform. Bij de masterclass ‘Meten, Rapporteren en Optimaliseren’ leer je hoe je web en social media analytics inricht, hoe je vervolgens je resultaten analyseert en daar op een zinvolle manier over rapporteert, en welke acties je vervolgens onderneemt om je resultaten continu te verbeteren.
Is het je doel met een solide en compleet social media plan naar huis te gaan? Volg dan alle vier de masterclasses en profiteer van een grote korting om een echte social media marketeer te worden!
Dat kan altijd! En je kunt kiezen voor een aantal logische en voordelig geprijsde combinaties van masterclasses:
De eerste twee masterclasses (Fundament van Social Media en Content Strategie) vormen samen een basis voor het kiezen, inrichten en van content voorzien van de beste social media kanalen voor jouw bedrijf. Ook al ben je bekend met Social Media, de masterclass Fundament van Social Media is een aanrader.
Wil je social media inzetten als advertentiekanaal? Dan helpen masterclass 3 en 4om dat op een winstgevende manier te doen.
Is het je doel om na vier sessies met een solide en compleet social media plan naar huis te gaan? Volg dan alle vier de masterclasses en word een echte social media marketeer!
Kies de masterclass(es) waaraan je wilt deelnemen en voeg ze toe aan je winkelmand. Deze reken je af met IDEAL of met een creditcard. Direct na je betaling ontvang je van ons een factuur met daarop de BTW vermeld. Alle bedragen op de website zijn exclusief BTW.
Let op: de vroegboekkorting is geldig tot en met 15 december 2020. Daarmee volg je bijvoorbeeld alle vier de online masterclasses voor het absoluut aantrekkelijke bedrag van slechts €595 per persoon ipv €849. Voeg deze HIER direct aan je winkelmand toe!
Stel dat je voor meerdere mensen wilt boeken, dan kan dat. Voeg meerdere masterclasses of combipakketten toe en we vragen je achteraf om de namen van de deelnemers.
In deze masterclass kijken we naar de opkomst en toekomst van sociale media, en leer je wat sociale media voor een organisatie kunnen betekenen, zowel intern als extern.
Je leert werken met een model waarmee je het gebruik van sociale media inpast in je overige marketing- en communicatieactiviteiten en je maakt een start met het omschrijven van je doelgroep aan de hand van persona’s.
Deze onderwerpen komen in ieder geval aan bod:
Deze onderwerpen komen in ieder geval aan bod:
In deze masterclass gaat het over het ontwerpen en uitvoeren van een zinvolle contentstrategie. Na masterclass 1 weet je wat je wilt bereiken en wie je daarvoor moet aanspreken, maar wat ga je ze laten zien? Waar haal je contentideeën vandaan, wat produceer je zelf, wat besteed je uit en aan wie?
In deze masterclass leer je welke soort content wanneer werkt, en hoe je de productie van content organiseert.
In deze masterclass gaat het over het ontwerpen en uitvoeren van een zinvolle contentstrategie. Na masterclass 1 weet je wat je wilt bereiken en wie je daarvoor moet aanspreken, maar wat ga je ze laten zien? Waar haal je contentideeën vandaan, wat produceer je zelf, wat besteed je uit en aan wie?
In deze masterclass leer je welke soort content wanneer werkt, en hoe je de productie van content organiseert.
Deze onderwerpen komen in ieder geval aan bod:
In een ideale wereld ben je zo uniek en is jouw content zo goed, dat je daarmee ‘vanzelf’ een groot publiek opbouwt. In werkelijkheid zul je vaak moeten betalen om je doelgroep te bereiken. Verschillende advertentieplatformen bereiken via verschillende targeting methoden verschillende mensen.
In deze masterclass maak je onder andere kennis met advertentieplatformen van Facebook/Instagram, LinkedIn en Google en de unieke eigenschappen van elk platform. Zo leer je welke platformen je het beste kunt inzetten om jouw specifieke doelstellingen te behalen, wat de slimste manieren zijn om je targeting in te stellen en welk soort advertenties het beste werken.
Deze onderwerpen komen in ieder geval aan bod:
Hoewel deze masterclass als laatste in de reeks wordt gegeven, leer je hier wat ten grondslag ligt aan iedere succesvolle sociale media en online marketing strategie: meten. Zonder bij te houden welke acties, uitingen of kanalen succesvol zijn en welke niet, is het alsof je blind achter het stuur zit.
In deze masterclass leer je hoe je web en social media analytics inricht, hoe je vervolgens je resultaten analyseert en daar op een zinvolle manier over rapporteert, en welke acties je vervolgens onderneemt om je resultaten continu te verbeteren. Je gaat naar huis met een compleet meetplan voor je eigen website.
Deze onderwerpen komen in ieder geval aan bod: